bye girls..

Idag så äkte carla nina och sandra hem. jag kommer sakna dem. det är så tomt i huset nu, men hundarna är kvar iallafall. nu har jag också flyttat ner till källaren, så där ska jag bo resten av året. det är ett sovrum och vardagsrum i ett typ och så har jag eget badrum. så det e gött, betty sa bara "välj vilket rum du vill" så jag valde det stora. annars kunde jag tagit det "svarta men det e mindre (såklart) och inget eget badrum eller tv :P , det kanske är mer stilfullt och har en finare garderob men det kan jag leva utan.

dagen idag började med att jag blev väckt vid åtta av carla som bara skulle säga hejdå, men jag somnade direkt igen. när jag gick upp sedan så bjöd uncle steve på glass till mig nina och sandra, dufny (hunden) ville dock inte ha någon idag, hon blev nog sur för att hon fick vänta i bilen medans vi åt glass.

senare så åkte jag och uncle steve till gymmet och körde ett muscle in motion pass. helt ok inte för jobbigt. steve är så himla kul och han känner typ alla så man träffar mycket folk. imorgon kanske det blir coure pass (eller hur det stavas), och på onsdag hade han tänkt att ta med mig till bootcamp. det kan bli intressant.

det har också hellrägnat hela dagen och tydligen så är det typ första gången på hela sommaren. får bara hoppas att det inte fortsätter så.

ni får ha det så bra där hemma :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0