gårdagen

igår var vi på en bridal shower, vilket jag först inte fattade vad det var, men det är när man träffar bruden innan bröloppet och ger presenter, spelar spel och äter typ. finns tydligen mest i usa. så jag kanske ska på hennes brölopp i oktober också ( om jag inte har något annat att göra). jag tyckte i alla fall att det var riktigt tråkigt eftersom jag inte kände någon där, satt bara i en soffa och tittade typ

sen körde vi iväg till några affärer för att köpa fler skolkläder men såklart så hittar man aldrig det man vill så istället så köpte jag två träningströjor. jag måste sluta handla annars kommer jag vara helt pank om några månader. men man spenderar nog mest första tiden för sen måste jag inte köpa fler skolkläder i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0