måndag

dagen började med en sovmorgon till halv 11. eftersom inget var planerat så tog jag en promenad men marissa (en tjej som bor på gatan), skönt att äntligen få umgås med lite nytt folk. sedan så blev det gymmet som jag nu har skrivit upp mig på. det kåstar $20 per månad så det är inte så dyrt, men jag har bundit mig till minst 6 månader, så jag får hålla till där nu men det är trevligt där så det är nog inga problem. det är intressant när man tränar mer här än i Sverige, och än så länge ingen skräpmat, godis och bara läsk en gång! vad händer, men det ändras nog när jag börjar skolan och umgås med vänner, men vi får se. enligt vägen så har jag också gått ner ett pound, kanske var så att jag hade jeans på mig förra gången och skorts denna. men man kan alltid försöka se det positivt.

iväll ska min area representant komma hit och typ intervjua mig eller nåt, vi har inte träffats än så det e dags

ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0