rummet

hejsan alla!

nu har jag sovit i källaren men är lite nojig om det är här jag vill sova, men jag tror det blir bra i slutändan för det är som en liten fristad för mig och man kan ha massa vänner här om man vill, och eget badrum är alltid najs.

jag kom precis hem från en runda med hundarna. betty körde till en annan skola, där hon brukar ta en runda med hundarna. den skolan var verkligen stor och de var tydligen jätte stora när det handlar om sport. det kolaste var att när man går ut (graduation) så designar man en sten som sedan muras in i en mur som går runt hela skolan. jag vet inte hur gamla de äldsta stenarna var men jag såg några från 69.
vi får se vad annat jag kommer göra idag, för betty ska till the office och jag e hemma själv med hundarna.



här sov jag innan i gäst rummet.



detta är mitt rum nu (behövde tre bilder för att visa hela )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0