Six flags!

Var på six flags idag med Kara. det var kuul förutom att det var skit långa köer och tekniskt problem på en när man kom fram efter en timmes väntan. annars var det bra.
det blev bland annat en tur på batman som har typ tre loper med skruvar, flachback som är en sådan som man typ hänger i om ni fattar, fötterna är fria, det var sick och jag hade ingen aning någon gång om vi var up och ner eller på rätt håll, nära marken eller högt upp. en annan berg och dalbana i trä och så en frittfall. sedan blev det en del sjuka vattenbanor också.
till kvällsmat blev det en slais pizza. jag saknar den "svenska" pizzan. den vi fick var typ en cm tjock och en massa ost och lite pepperoni skivor.
även om jag trodde att jag skulle spy innan jag satte mig på en berg och dalbana, så var det en bra dag.

tydligen pga orkanen som ska komma så har de ställt in skolan på måndag, så "förhoppningsvis" så börjar jag på tisdag, vi får se.



min klänning kommer från forever 21 som from now on is my favourite store. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0