skolkläder...och ZUMBA

så på eftermiddagen idag så blev det en kort runda till the mall bara för att se vad det är för kläder jag kan ha på mig i skolan, och det som gäller är att tröjan måste vara svart och ha krage, vad som då räknas som krage kan man ju fråga sig men jag kommer köra pike första veckan iaf. sen när det gäller byxor så är det svarta eller beiga, skjorts och kjolar till knäna. jag kör nog svart svart svart typ hela året.
så när vi kom in på macy's så var det lite deprimerande. alla dessa kläder och det man letade efter var svart pike och svarta/beiga byxor och skorts, och när man hittar ett par hyfsat snygga beiga skorts så är de tydligen för mörka. så till slut blev det ett par svarta byxor och två likadana svarta pike tröjor, inte så mycket att visa alltså. man får iallafall ha smycken och skarfsar på sig. Jag ska nog överleva.

sen blev det gymmet. först bootcamp som idag var cirkelträning och inte så hämskt så jag och steve bestämmde oss för att stanna och köra ett pass zomba. det var ju skitkul, så det var verkligen inte sista gången som jag gjorde det.
kom hem och fick tortillas med kyckling och sweetchilli sås, riktigt gått

nu sitter jag och kollar på grown ups och sedan blir det sängen, jag gick faktiskt upp kl 7 idag så...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0