söndag

idag precis som alla andra söndagar så åkte vi till sjön. och det första som händer när vi kommer dit är att det drar in regn och åska. kul. så jag och betty bestämmer oss för att åka till marshalls i närheten för att se om de hade solkläder. de har tydligen olika utbud på alla marshalls och eftersom detta inte låg i en stad där man har skoluniform så hoppades vi på att kunna hitta något, och det gjorde vi. så det blev två blusar/skortor till mig (svarta såklart), så nu har jag i alla fall fyra tröjor till skolan.

när vi kom tillbaka var vädret bättre och jag och brian gav oss ut en runda med jetskin. det var riktigt bra vågor idag att hoppa på kan man säga. men mitt i det roliga så helt plötsligt så dör den, och går inte att starta igen. vi är mitt ute på sjön med en död jetski. som tur så fanns det andra båtar ute, så de gav oss lift, annars kunde det blitt intressant. det roliga var att det var en ny jetski (eller kanske inte ny) och brian hade "a bad feeling" att den inte skulle funka som den skulle men vi gav oss ut på den endå. han hade till och med sagt till dad att om du inte ser oss på ett tag så åk ut med båten och hämta oss. och det var sant, det var något fel på den. men det blev en bra åktur endå innan den dog.

karma, dads hund fick också en present av betty. hon är besatt av tennis bollar och bär nästan alltid omkring på en. betty hade någre dagar innan varit ute och kört och hittat en massa tennis bollar. karma blev nästan eurforisk, hon visste inte vad hon skulle göra av alla nya tennisbollar. hon luktade på alla och smakade på alla för att se vilken som var bäst. det var så roligt och se.

vi får se vad som händer imorgon, har inget planerat än så länge.

ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: aleksandra

ta lite fler bilder så vi får se hur allt ser ut!! :D

ha det bäst

2011-08-24 @ 22:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0