the day after tomorrow

idag skulle vi få en orkan, som sedan blev en tropisk storm, och som slutade med lite regn och lite vind. nu tror jag att vi hade tur för typ en timme härifrån så finns det tydligen broar som står under vatten och hus som har dratts med i floden. det är ändå lite kul hur alla har förberätt sig med mat och sandsäckar (!) osv, och så fick vi inget. och inte ens strömavbrott fick vi, som tur var för det finns andra i närheten som har fått det. dagen idag är nästan trevligare än den igår om man kollar på vädret.den största skadan var typ löv och döda kvistar som har trillat av från träden
men i alla fall så skulle man stanna inne och det gjorde jag första halvan av dan för jag har nämligen städat hela mitt rum idag och badrummet. det tog några timmar men nu är det skinande rent.
efter det så var betty lite otålig och ville göra något så vi åkte till enfield för att kolla om marshalls var öppet, det vr det inte men vi åkte till target istället för jag behövde en svart kofta till skolan. så jag köpte en svart kofta och också ett par shorts. Jag har handlat såååå mycket men jag hoppas att det minskar medans tiden går, jag menar jag behöver typ inte köpa mer skolkläder iallafall. jag sammanställde alla mina köp igår och ska inte avslöja summan men jag har spenderat kanske 750kr på bara kläder till skolan som jag annars inte skulle köpt.
som rubriken säger så börjar jag skolan i övermorgon (tisdag), är lite nervös för stressen i skolan men vill träffa nytt folk.
kom också på att rubriken funkar för new york har svämmat över lite (har jag hört) precis som i filmen :P

har också precis hört att detta området som jag bor i är som desperate housewives eller houswives of beverly hills.. vad nu det innebär

halva mitt inlägg försvann helt plötsligt men jag tror att jag fick med det mesta

nu ska jag kolla på mtv video music awards :P vi hörs

Kommentarer
Postat av: Kenney

Vi hade värsta ovädret.

Lördag morgon åskade det som tusan. Kunde inte ha igång internet på två timmar. Det du... Det är riktigt wild life då.

Jag menar vatten = papper torka upp.

Åska = Ingen kontakt med ovärlden

Det är en tuff värld vi lever i

2011-08-29 @ 15:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0