torsdag

okej, idag så var jag, betty och bella i parken( som jag har glömt vad den hette). det var väldigt fint men jag missade näckroserna och många blommor, de var alla överblommade. där fanns även små sjöar och en gås, eller vad det var. betty pratar om att det är en blandning men jag vet inte. den gåsen är tydligen alltid med de andra gässen som är av annan sort och brukar vakta ungarna, så sött. Tydligen så har nina döpt gåsen till mr big och den är större än de andra.

efter det så hade vi inget att göra så vi åkte till marshall vilket är en stor affär med billiga kläder, både märkes och icke märkeskläder. allt må vara billigt här men detta var tydligen billigare, jag har inte riktigt koll än. så det blev två toppar och en väska.

sedan blev det kvällsmat som idag var cheesburger med ungsbakad potatis och sallad, mycket gott. nu på kvällen så tog vi en promenad.

just det jag glömde nästan, vi var på en skola idag för att skriva upp mig, då visade det sig att jag tydligen saknade en stelkrampsspruta men enligt betty, mina föräldrar och yfu-papperna så tar man denna spruta vart tionde år så det borde vara lugnt, vi misstänker att det var en förvirrad sjuksköterska på skolan som hade varit där hela dan och var trött, men vi ska tillbaka imorgon kl 8 (!) på mårgonen för att skriva upp mig (idag var det 3 timmars kö) så vi får se hur det går då.

imorgon blir det nog zumba och kanske the mall, vi får se.



jag och bella i parken, dessa näckroserna brukar vara helt utslagna men de hade blommat över nu.



mr. Big



det jag handlade idag på marshall

Kommentarer
Postat av: Kenney

Det är inte bara i USA som dom har problem med stelkrampssprutan. Min gamla skolsköterska glömde att fylla i papperna så jag fick ta om sprutan förra året.

2011-08-19 @ 12:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0