"accept the next proposition you hear"

dagen slutade bra i alla fall
efter ett ricktigt hårt pass på gymmet, ultra burn, så kunde kag knappt ta mig ut till bilen. sedan så hämtade jag och steve chinise. (de sover här över natten när deras matta tvättas). jag har nog inte ätit så mycket china mat i mitt liv, men gott var det. sedan fick man ju lycko kakor också (fortune coockies), heter det så? och i min så stod det "accept the next proposition you hear" inte så rolig.

just nu sitter jag och tittar på extreme home makeover, och det är en så tragisk historia. ni måste se programmet.
.

nu efter programmet....det är helt sjukt vilket jobb mamman gör. hon har äve en sida, www.standtogether.tv där folk skriver upp sig hela tiden för att stå emot mobbning.
förjde sidan precis efter programmet, fick 5000 nya följare på några minuter, är bara så glad att programet gör så ät  hon syns för hon har ett viktigt medelande


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0