fredag hela veckan

det känns som fredag idag, och det kändes som fredag ogår. det är nog min starka vilja om att det ska vara fredag som ör det, men imorgon (torsdag) så är det fredag. egentligen så är det skola på fredag, men bara half-day vilket betyder att typ helften av alla kommer till skolan. betty sa att det är lika bra att jag hoppar över det, för då slipper jag gå upp tidigt och vi kan stanna längre hos dad imorgon. imorgon så ska jag nämligen träffa min bror från california. excited! det ska bli riktigt kul.
jag kan inte fatta att det är jul på söndag! det är helt sjukt, ingen julkänsla över huvud taget och de flesta säger faktiskt samma sak. det känns inte som om någon har julkänsla detta året. men vädret e ju varmt och blött så det kan ju vara orsaken.
det kommer nog bli en busy weekend och sedan en välforkänad vecka av. jag tror vi är tillbaka typ den tredje eller nåt!! de försöker verkligen ta livet av oss!! typ en veckas lov!!?? svenskarna ska veta att de är lyckligt lottade.

bara för att få lite färg i detta inlägget så kan jag ju visa lite resultat från computer art.



detta ska typ föreställa en movie poster starring me! det skulle vara om min framtid, men vem vet hur den kommer se ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0