hälsningar från sverige

idag var vell en bra dag, skolan var som vanligt och när jag kom hem så ringde pappa upp på skype, så vi hade en liten diskussion om lussebullar recept, sedan när mamma också kom in i rutan så började vi snacka om paket som vi skickar, och vad händer då? jo jag ser postmannen utanför fönstret med ett grönt paket, jag hämtar det och det visar sig vara från sverige (det stod max 2 kg) :P. Tack mormor och morfar för paketen, tyvärr så måste jag nu sitta i 19 dagar och titta på paketen utan att få öppna dem:/ men jag e glad att de kom fram i alla fall :)



yeey...julen e häär!!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Vi är också glada att det kom fram,trots ovanan att skicka paket till utlandet.

2011-12-07 @ 20:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0