hur trött kan man vara?

så igår så var det skola som vanligt, men eftera tt jag blev klar med allt och visste att jag inte skulle ha något att göra idag så hoppade jag över skolan idag. det var nog bäst för vi kom typ hem kl 11.30 pm och jag var sjukt trött. jag kan ju säga att hoppa över en sådan skoldag som idag räknas knappast om skolk. även om man "ska " go i skolan så frågar alla lärare hur många som har planerat att komma och typ knappt helften räcker upp handen. alla vet att bara helften kommer, och ingen bryr sig riktigt.
igår så kom jag hem från skolan satt örmodligen vid datorn ett tag och sedan så ringde telefonen och det visade sig vara Carla (finland) så vi snackade typ i en halvtimme tills betty kom hem, men såklart så hade hon inte tid och prata så vi snackade lite till. det blev nog näre en timmes samtal, travligt.
sedan så stack vi direkt till dad's house, där vi träffade scott (bror) och pascal (hans flickvän) det var trevligt. pratade dock inte så mycket med scott, han var helt utkört efter att ha varit vaken en massa timmar, pascal deremot pratade jag massor med. hon är så trevlig. hon är typ kanadensare btw så när hon pratade med sim mamma (som kommer idag) på telefon så pratade de franska. det gick dock lite snabbt för att jag skulle förstå.

jag blev precis klar med alla inslagningar, fick improvisera lite etiketter, men nu är jag klar! fast egentligen inte .... vi kanske ska till north hampton idag och då ska jag nog köpa något till pascall, hade inte planerat att ge henne något, men nu känner jag mig bara dum om jag inte gör det. så då kommer jag få ett till paket att slå in.

så idag är det den 23 och imorgon så han ni julafton. jag får dock vänta en dag till innan jag får öppna mina paket. har dock funderat på att öppna paketen från sverige imorgon, fast samtidigt så känns det lite som fusk, vi får se vad jag kommer fram till.

det var nog allt för idag

GOD JUL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0