mary-go-round..

hejhej

det var ett tag sedan nu, men här e det så, att först så händer inget, sen händer inget, sen händer allt på en gång typ..

igår (lördag) så åkte jag till the mall tidigt. det var kara, chutong och jessie som behövde göra lite christmasshopping, själv är man ju klar. det var en del folk tydligen så är den dagen den största shoppingdagen i usa (förutom black friday förmodar jag), men också den dagen med mest rea och erbjudanden. det var en del folk, men inte helt packat. dock så var det väldigt utplockat, inte mycket grejer kvar. jag köpte....inget. men det blev en billig och bra dag för mig.

efter det så åkte jag och kara på ett barnkalas hos en av hennes hostkusiner. det var på ett ställe med en jätte gammal mary go round, vilket är den klassiska hästkarusellen. så vi spenderade typ en och en halv timme med att åka denna jätteroliga karusell, äta snacks och snacka. det var vell ändå rätt trevligt. santa var där också såklart, han åkte också karusell :P.

sedan så åkte vi vidare till chutong's hus där vi spenderade natten. lite pizza och sedan de 2 sista harry potter filmerna. det är så konstigt, nu har jag sett de 4 sista filmerna på typ en vecka, så nu finns det inga fler hp-filmer att se fram emot. jag vet att jag e lite sen eftersom jag inte såg alla på bio, men nu är en dal av min barndom slut :P. även om jag inte är et hp-freak så har man ju faktiskt växt upp med dem. filmerna är i alla fall jätte bra, men lite röriga så jag kanske ska ta och läsa böckerna endå...någon gång i framtiden...

idag när vi vaknade så blev det pankaksfrukost, chutongs mamma är såå snäll, och sedan lite läxa.
sedan så åkte vi hem och det var denna helgen, har dock lite läxa kvar :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0