package........SWEDEN



så idag var vell en vanlig dag. skolan rullar på men är lika tråkig som vanligt, det händer inte så mycket där.
när jag kom hem så började jag med läxa direkt, men såklart så fattar jag inte matte läxan. sen när har jag någonsin könt mig helt lost när det gäller matte!? jag vet inte vad som har hänt.
och.....idag så fich jag lite mer julklappar!!!! fick ett paket från familjen <3 det gjorde att julkänslan kom lite i alla fall.
nu på kvällen så blev det bright nights en gång till, vi hade ett fri billjett eftersom en del inte funkade förra gången vi var där. vi var typ ensamma i hela parken och...i lördags så var det dubbel kö hela vägen till motorvägen, nästan in på motorvägen. nu vet ju inte ni hur långt det är, men det är låååångt, några timmars kö helt enkelt.
igår så satte vi upp den stora julgranen också vilket kanske fixade lite julkänsla. det är svårt att få fram den...



Paket!!!



Bright nights!!



christmas tree!!

vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0