sometimes all you need is 20 seconds of insane courage...

...I guess that's what made me think of moving to america...

lördag

yfu-julparty med skridskoåkning och julklappslek. det slutade med att jag fick ett marabou choklad och ett ljus. jag fick aldrig reda på vem som köpte cholkadet, men det var ju lite lustigt att jag fick det.

söndag

lång promenad med alla hundarna, middag hos dad. han älskade mina lussebullar (okej, dat har alla gjort än så länge). när vi var på marshalls så träffade jag på en som jobbade där som hade jobbat på tok för länge. han pratade med allt och alla och jag var inte på humör för att prata så jag försökte undvika honom, men när jag gick och kollade på skor så börjar han bara helt plötsligt prata med mig. han berättade om en från india som han hade träffat som hade lärt han lite hindi förmodar jag. på kvällen skulle han ta med sin gamla pappa på bio och resturang, för de umgås inte så mycket efter att han flyttade ut. och så har han en katt so kallades miss kitty som bara gillade han....osv osv. han sa säkert en massa annat också men han snackade i 120 så det är lite svårt att komma ihåg allt. han gjorde min dag.

måndag.

skola, skola, skola...matte prov... snart jul...men jag har ingen julkänsla över huvud taget. jag försöker hitta den genom att lyssna på julmusik men den vill inte komma fram...vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0