söndag

idag så kom jag inte ens ur pjamasen, natten vare hemsk. precis innan jag gick och la mig så frös jag som en gris och mådde mycket värre, sov med hoodie. jag fick ingen bra sömn (visste inte ens om jag sov eller var vaken) och kl 2am så vaknade jag med en helt torr hals, så jag gick upp och drack lite vatten, det gjorde dock inte halsen bättre....

när jag vaknade kl 9.30 så mådde jag lite bättre, istället för att ha ont i halsen så hade jag huvudvärk och var täppt istället. satte mig och gjorde lite läxor och sedan så har jag typ suttit vid tv och dator resten av dagen. jag kunde heller inte hänga med till "the lake" för jag vill inte riskera att smitta någon annan. jag tog någon förkylnings medecin innan idag och mår mycket bättre nu, jag ska till skolan imorgon i alla fall.

nu innan jul så spelar de så många filmer på tv. de har spelat alla harry potter filmerna nu två dagar i rad och nu sitter jag och tittar på ice age 2. man har i alla fall något att göra om dagarna.


Kommentarer
Postat av: Malin

2011-12-05 @ 17:50:50
Postat av: Malin

glöm inte julkalendern!!! <3

2011-12-05 @ 17:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0