songs

är det inte väldigt jobbigt när man får samma låt på huvudet varje gång man ser något eller upplever något. jag har två...

nummer 1. varje morgon när jag väntar på bussen så går jag omkring i cirklar för att hålla värmen, och vilken låt får jag då på huvudet?

nummer 2. det finns en class på skolan som heter r.o.t.c. vilket har något med flygvapnet att göra. det är också som en klubb och typ en dag i veckan så måste de bära rotc uniform, de måste också lära sig att marchera och så vidare. varje gång jag går genom rotc korridoren (vilket är på väg till matsalen) så börjar jag tänka på denna låten.
(när hon säger bokstäverna i slutet så låter det lite som r.o.c.t)(R.E.S.P.E.C.T)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0