11.11.11

jag tror inte att det ärnågon som har missat att det är 11.11.11 idag, men här i usa så är det också veterans day vilket betyder ingen skola. egentligen så är det för att hedra soldater men tyvärr så tror jag att fler bryr sig om att det inte är någon skola.
-
igår så hade vi våran första dressrehersals. det var kul och se alla i sina kläder, men det resulterade i att jag skulle fightas lite och dö i en klänning som inte är så jätte vid... men det ska nog gå bra.
alla tror att pjäsen har någon förbannelse över sig detta året, för några veckor sedan (precis innan snöstormen) så blev två killar avstängda för att de hade varit uppe på skolans tak. en hade en hyffsat viktig roll, medan den andra kunde vi klara oss utan. egentligen borde de inte ha blivit avstängda för det var första gången som de hade gjort något så de borde bara ha fått en varning, men , men. sedan igår så fick vi reda på att "mördarna" får inte vara med längre, det var ett beslut som skolan hade gjort så nu måste vi fylla deras platser... men jag tror det kommer lösa sig endå.
-
paulin är också på besök nu. hon är den som föder upp pudlarna och hon bor i main. det var kul för vi pratade och när jag sa att jag var från sverige så sa hon att hennes man var svensk, och då tänkte jag gud vad kul. men presis som alla andra amerikaner, så är inte han svensk, men hans mor eller farföräldrar är svenska... nästan alla amerikaner säger att de är något, men offtast så är det några generationer bakot som har den nationaliteten.
hon lärde mig i alla fall hur man borstar pudlar på rätt sått, så det inte gör ont.
-
snart så ska jag till the mall med några vänner, och sedan så ska jag sova över hos en av dem. imorgon så är det tillbaka till rehersals kl 9...

ni får ha det så bra så länge
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0