3 månader

det har gått tre månader... time flies som man säger

igår så spenderades några timmar på eftermiddagen at the mall, med micaela, katie, rebeckah och caitlin. det är galna folk det, jag kan bevisa det med att berätta att mitt i en affär så börjar micaela dansa till musicen som om det var en musikvideo...
efter det så åkte vi hem till micaela och åt revben och bakad potatis, mmmm... vi kollade också på filmen macbeth (färg) som de köpte (de köpte 4 shakespeare filmer sammanlagt...), jag ska varna er, den filmen är såå dålig. våran show är såå mycket bättre. resten av kvällen var bara snack och andra dåliga filmer + att jag såg deras show från förra  året. det var en komedi och den var jätte bra (the taming of the shrew).

efter några timmars somn så var det dags för rehersals idag kl 9. och den enda bilen som var tillgänglig hos micaela var en gul mustang gt, var bara tvungen att säga det, så jag åkte mustang till rehersals. efter att mördarna har blivit utkickade så var vi tvungna att träna min scen med den nya mördaren, så nu är äntligen min scen helt koreograferad efter mycket om och men.. det blev en hel run through idag och det gick bra. showen får vara högst 90 min och vi gjorde den på.....85 min, jag e så stolt över alla. måndag e sista run through innan opening, iiiihhh det e nära nu.

caitlin hade med sin kamera till rehersals idag så här e lite bilder på vad vi egentligen gör där :P



thank you dan for laughing after killing my child...

me and my three kids


okey...I will die...laughing

me doing forever 21 pose while micaela is doing....some other pose...

got into a fight :P

macbeth...rebeckah and micaela (delad roll)

ha det gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0