even more hearts....

gårdagens inlägg värkade kanske kristall klart, men idag är känslan starkare, jag vet inte hur jag ska beskriva det... just nu finns det en grupp peroner i mitt liv som e som en familj. de gör så att jag har en underbar tid här... jag kan inte förklara det....

mer än att säga

the voice is in my sword

when shall we meet again

are you a man

where is your husband

all my pretty chickens

out dam spot , out

she should have died here after

frie of tretery

knock knock

nospainting sir, sleep and urine!!!


I just can't stop smiling right now!!
jag kan inte säga mer nu
I LOVE YOU GUYS
och jag funderar seriöst på att komma tillbaka nästa år bara för att kunna vara med i fall festival <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0