thanksgiving

det var inte så märkvärdigt.
hade 10-15 personer över, åt en massamat (kalkon såklart), en massa kakor och sedan en enorm röra i köket.
jag åt banana cream pie...mmmmmm...så gott, och choclet chip cockies med oreo i var inte så dumt det heller, det kändes som om jag skulle sprängas efter all mat. men nu är röran i köket borta.

idag(fredag) så är det black friday, vilket betyder, stoor shoppingdag. de flesta affärerna öppnar vid midnatt och har öppet hela dagen och det är rea överralt. vi åkte inte ut för att shoppa utan för att titta på kön till walmart. tydligen så var den mycket större förra året, men det var ändå en del folk. vid midnatt så började folk lämna så jag förmodar att de fick reda på att de inte öppnade förrän senare, synd om dem som har suttit där i flera timmar. på nyheterna så snackade de om några som hade campat sen onsdags morgon. det är ju helt galet, bara för att komma först in i en affär, om det var en galapremiär eller en världsnyhet som skulle släppas så kan jag nästan förstå det, men det är walmart vi snackar om här...



thanksgiving outfit och redo att kolla kön till walmart...



...vilket faktiskt var en liten besvikelse, det var inte så mycket folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0