.-..-..-..-..-..-..

jag vet att jag är dålig på att skriva, men sånt e livet. jag har inte så mycket tid att skriva, och jag kommer aldrig på något bra att skriva. varje dag så händer det något som jag tänker, det ska jag nog skriva, men när jag kommer bort så är det helt borta.
-
i helgen så sov Kara här, så på lördagen så åkte vi till lite olika affärer, och på söndagen så åkte vi till the outlets. helt enkelt en massa märkes butiker med billigare priser, alltså inte billiga. det är så stort så vi hann inte igenom halva stället på 4 timmar! vi får helt enkelt åka tillbaka dit för att se alla affärer.
jag köpte ett par jeans, en guess t-shirt och lite hemligheter.
-
det händer inget intressant i skolan. bara samma varje dag.
-
imorgon ska jag på en common class med shakespear gänget. det är en klass med de andra skolorna som också är med i "the fall festival". imorgon handlar det om våld, fighter, mord osv. alltså hur man gör ett bra fejk slagsmål. det blir nog kul (alla säger det i alla fall).
-
har varit med om lite pinsamma situationer när det handlar om att känna igen folk. helt plötsligt kommer det fram någon i korridoren och säger "you're johanna right" och jag känner inte igen dem. såå pinsamt, speciellt eftersom de är med i shakspear. en annan kom också fram och sa, jag vet inte ditt namn men vi är i samma homeroom, och jag känner inte igen personen. jag måste bättra mig lite, så jag i alla fall känner igen ansiktena, namnen kan ingen kräva :P
-
till helgen så åker jag till niagara falls på en yfu-trip. missar skolan på fredag och så är det columbus day på måndag. jag vet att hanna(svensk), kara och en tysk melanie ska dit (som jag har träffat innan) kan vara någon annan också. det ska bli riktigt roligt. yfu och betty säger att man ska ha med sig en vinterjacka, vilket jag inte har. hur kallt kan det bli? jag får klara mig med regnjacka och ylle underställ.

det var nog allt som jag kom på just nu. nu ska jag äta och göra läxa läxa läxa läxa både till imorgon och onsdag!!

vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0