"all hail macbeth, thou shalt be king hereafter"

jag har egentligen inte tid att skriva detta för jag borde plugga till mitt math test imorgon. nu är rehersals till 8pm så efter över 12 timmar i skolan så är man hyffsat trött. allting går bra, men jag måste verkligen öva på min del. macbeth är en tragedi som ni kanske vet, så det är fight och mord hela tiden, men jag är med i den ända scenen som visa en liten glimt av kärlek. så för att göra mordet på lady macduff och barnen ännu mer dramatiskt så måste jag värkligen få till den scenen. det är inte lätt, och inte ens 2 veckor till opening...detta kommer bli två busy veckor, men det är samtidigt sorgligt att det snart är slut för man börjar verkligen lära känna folket nu och jag har väldigt roligt. men sånt e livet. det känns som om det stressiga amerikanska livet verkligen har börjat nu..

och det är inte ens två månader till julafton, vad hände med tiden?!

ha det så bra så får vi se när jag hör av mig nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0