fredag, lördag

ja i fredags så var det spirit day, med peprally, central day, fotball och homecomming dance.
enligt alla så var det det värsta peprallyt någonsin, men det var vell lite kul iallafall.det bestod av presentation av lagen, lite skriktävlingar mellan klasserna, och andra tävlingar och uppträdanden.
central day= man får ha på sig central tröja
fotball game blev inställt för att det hade regnat hela dagen så planen skulle bli helt förstörd
jag valde att gå till homecomming, jag är ju här bara ett år så. när jag först kom dit så blev jag shockad, inga detaljer, men det är det värsta sättet att dansa jag någonsin sett. jag hade i alla fall kul med mina vänner, så det var en bra och svettig kväll.


peprally
-
lördagen blev lite shopping. hittade en ny väska, för min som jag använder i skolan håller på att kolappsa. hittde också en vinterjacka, bra märke och $70, så inte så dyrt för en jacka. det är dock vissa saker som jag inte helt gillar så vi får se om jag behåller den.
på kvällen åkte jag och några andra utbytisar till Laura (italien) för hon hade något party. vi åt och snackade och hade trevligt helt enkelt.
kara sov sedan här i natt.



har också varit duktig och städat mitt rum idag, det behövdes verkligen



och.. haloween prylarna har börjat komma upp, det är lite skrämmande...
och jag har kommit på vad jag ska vara på haloween men det är nog en hemlighet till nästa helg...


och.. hösten har börjat komma, och jag har kommit på att det finns en väldigt rolig gunga i trädgården..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0