helgen

helgen bestod av halloween party och six flags, ska bara visa lite bilder för jag orkar inte skriva..



SIX FLAGS- the best place ever!!
efterson de har typ över 10 berg och dal banor!!!
det var fright fest så det gick omkring läskiga personer i hela parken..

jag måste bara visa lite saker från six flags

träbana som har funnits sen 60-talet värre än den ser ut

bara en rolig bana, inte läskig

"mind eraser" en sådan  såm man hänger i. läskig och väldigt förvirrande. första gången så kunde jag inte skilja på upp och ner, högt eller lågt under åket

"flashback" åker först hela banan framlänges. åker sedan tillbaka baklänges

"bizzaro" har blivit utsädd till världens bästa stålbana. så sjukt bra är till och med högre än scream...

...som är en höjdskräck, nersläpp eller vad ni vill kalla det
och till sist min favorit..

"batman" 3 looper men ändån en mjuk åktur. såå bra WOOP WOOP!!

och jag åkte såklart alla dessa värstingar :P

Kommentarer
Postat av: Alm :D

Skulle också tilL Six Flags - men vi hittade inte det :D

2011-10-26 @ 01:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0