jag ser det ..... jag ser det ..... det var ju roligt hurra!

..eller kanske inte så kul..
..det är den 27 october..
..det borde vara varmt ute..
..hannas face är obetalbart..
..jag kan acceptera regn..
..men detta är sjukt..
..ja ni vet vad jag snackar om..
SNÖ
det är första gången det har snöat så här tidigt här, vad händer med världen?!
..som tur så lägger det sig inte på marken..

och idag var en underbar dag (som slutade med att jag sprang över skolans parkering sjungandes denna sång)
även om dagen började med math test så har det varit sjukt kul. det känns som om allting lossnade idag. dinnerbreak under rehersals var så kul. JAG ÄLSKAR SHAKESPEARE FOLK!! sedan har vi nu kört igenom hela min scen på scen (haha scen på scen). enligt Doug (one of the directors) så är "min" scen den svåraste.. allt är så brutalt så man blir helt chockad även om man vet att allt e på skämt.

jag ska faktiskt sova tidigt idag för jag har inga läxor :D

godnatt folk :) jag älskar mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0