liite

lite kort (eller långt) om vad som har hänt de senaste dagarna, och vad som ska hända.

igår onsdag så var det dags för common class igen och denna gången var det dance and movement. det var riktigt kul, men det började inte lika kul. efter att dett inte hade varit tillräckligt med bensin i bussen och en annan buss fick komma så åkte vi till lennox. när vi kom det så var äll ström utslagen i hela lennox så efter stt vi hade väntat i en halvtimme kanske så bestämde de sig för att ställa in det. men vad händer när vi sitter på bussen och börjar kolla så alla är där. jo då kommer strömmen tillbaka och vi kunde köra common class.
-
idag har det inte hänt så mycket. bara vanliga saker. man skulle lämna in ett papper idag om vem man röstade på i olika roliga kategorier (seniors), bla mest pratglada, dästa ögon, bästa atleten och min favorit "most wanted by administrators". jag hade inte så mycket och skriva eftersom jag inte känner så många, så jag lämnade inte in min. det mesta som står på lappen är inte skrivet av mig, utan av andra som var i närheten och ville ha deras namn någonstans.


ja, ni förstår konseptet. detta kommer vara med i yearbook.
jag har också beställt cape and gown (det roliga man har på sig på graduation), ska bara betala också.
-
imårgon är det homecomming, peprally och dance. vad jag förstår så innebär det något helt annat på andra skolor, de har typ en hel vecka med utklädningar. på central däremot så består det av valfri central tröja, peprally och homecomming dance. och då snackar vi inte fancy klänningar, utan ett helt vanligt disco. erfarenheterna från de andra utbytisar så är det inte kul, jag ska inte gå in på några detaljer men det är tydligen väldigt dåligt. men det verkar som om det är mer strikt detta året så jag kanske ska ta en chans och gå bara för att uppleva centrals homecomming dance. jag borde nog bestämma mig för det är imorgon.

det var nog allt. :)

någon kanske har lite förslag på vad jag kan vara för halloween, har såå dålig fantasi just nu.

Kommentarer
Postat av: bror din och malin

2011-10-14 @ 19:04:40
Postat av: bror din och malin

Du kan vara en svensk isbjörn :-P eller pippi eller en svensk:-P hitta en kompis och bli siamestvillingar, en kille, jag kommer nog på fler om det behövs ;-)

2011-10-14 @ 19:08:58
Postat av: johanna

men jag kanske vill vara något läskigt :P

2011-10-14 @ 23:27:41
Postat av: bror din och malin

Haha isbjörnar har faktiskt huggtänder:-P zombie, sleepingbagworm

2011-10-15 @ 17:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0