1 månad...

jag har varit här i över en månad nu.

jag kan fortfarande inte riktigt förstå att jag är i USA, och går på high school. för ett litete tag sedan så var detta något okänt som skulle hända. jag har väntata på detta i över ett halvår, och jag har nu varit här i en månad. även om det känns overkligt att jag är här så har jag vant mig vid vardagen, detta känns som det vanliga nu även om det är mycket kvar innan livet är ultimat här.

tiden är också konstig  det är svårt att beskriva känslan, men det känns som om det var flera månader sedan (om inte mer) sedan jag var i sverige, men samtidigt så känns det som om allting bara har börjat. men å andra sidan känns det som om jag ändå har varit här väldigt länge.
jag vet att det är förvirrande att läsa, men det är lite förvirrande i mitt huvud också.
det är så konstigt också, för ibland ser man något eller är med om något som man skulle vilja visa för alla där hemma, men det går inte. det känns som om jag kommer träffa alla snart igen, men jag vet att det typ är 10 månader kvar, och det är inte snart. när jag tänker på året så känns det som om det kommer bli jätte långt, men vem vet det kanske snart är slut.



mitt liv i sverige som känns långt borta just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0