jag vet inte

jag vet att det har varit lite dåligt med uppdateringar, men jag har haft fullt upp. vad har jag gjort denna veckan?

igår så var jag och kara på "the big E" som är typ en festival för hela new england. det var stort och fullt med friterad mat. vad sägs som friterad hamburgare med en dounat, eller friterad oreo. jag åt bara en buritos, helt normalt alltså.
där fanns en massa att köpa, tivoli, en show + mycket mycket mer. och allt detta godis. det fanns till och med en massa lakrits, men jag lyckades hålla emot frestelsen, det blev bara lite popcorn. vi gick mest runt och när vi kom på att vi ville åka på en gigantisk ruchkana...så började det regna så de fick stänga den :(
det var i alla fall trevligt, men orsakade en massa panik pluggande till kl 11, men vadå..
-
skolan rullar på, jag skulle vilja ta lite foton av skolan, men jag är rädd att mr tokars ska komma och ta min kamera då. elektriska prylar är typ helt förbjudet på hela skolan.
imorgon så är det central day, vilket betyder att man får ha på sig central tröjor eller sporttröjor (med uniformbyxor och skor). så idag under lunchen så var jag tvungen att köpa en tröja, om man får chansen att ha på sig något annat så tar jag den. när jag kom fram och skulle köpe en tröja så fick jag såklart beslutsångest och tog den närmaste tröjan, färgerna är snygga i alla fall :P
-
folk har också börjat göra reklam för att man ska rösta på dem som president. vad de nu gör på skolan har jag ingen aning om, och jag förmodar att man bara röstar på sånna i sin egen årskurs, men om jag skulle få röstaa på vem jag ville så skulle jag rösta på recwan (det stavas inte så) men han bara går runt och ler hela tiden, han är med i shakespear också och när han skulle gå upp och göra något så flög det ett ååoohh över alla för han e så söt.
-
okej, hur får man fler att ge blod?
svar: man sätter upp en massa posters i en stor high school om att om man ger blod så får man något gratis på subway, alla som får skriver upp sig direkt. en kille i min economi class skulle skriva upp sig men kom på sen att han har en ny tatuerin, och då får man inte donera blod, och han bara daim, nu kan jag inte få något från subway.
-
föresten, Grattis Mormor!!
-
finns det något mer att säga...hmm... förmodligen man jag kan inte komma på det nu


ser den inte frestande ut, en craz-e burger.

min central tröja, det står the nest på baksidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0