labour day

hejhej!!

dagen idag har varit väldigt trevlig.
efter igår så stannade hanna och sov här så på morgonen idag så käkade vi frukost och så ringde kara och undrade om vi villa hänga med till en sjö för att kanota och bada. vi åkte dit efter en snabb frukost och hade det trevligt i några timmar. bilder finns någonstans men inte på min kamera.
efter det så körde glenn (karas hostdad) hem oss till deras hus där det blev en lätt middag. sedan bestämde vi oss för att gå till ett glasställe i närheten. det var verkligen goood glass.
vi gick hem och hannas hostdad gave me a ride home.
sedan åkte jag och betty för att hitta en gångled eller vad man kallar det. den låg väldigt fint precis bredlid floden, så det blev en liten promenad.
ikväll måste jag göra lite läxa vilket jag inte alls har lust att göra, men sånt e livet.

hände också en liten rolig grej i lördags när vi letade saker till partyt. så i en junk affär, men massor av grejer så hittade jag kakaor, och inte vilka kakor som hällst utan.....SINGOALLA OCH BALLERINA. det gjorde min dag. och sedan när vi var på the big y vilket är mataffären så hittade jag knäckebröd. det var dock gjort i usa, men det var wasa-knäckebröd.

det var allt :)


Kommentarer
Postat av: Kenney

Svengelskan blir värre och värre.

Kul att se hur du låter efter ett år i Staterna.

2011-09-06 @ 11:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0