macbeth

ni kanske har hört talas om det, det är en shakepear berättelse, den som vi ska spela i skolan. ha inte för höga förväntningar nu för jag fick inte huvudrollen men jag är med i alla fall. jag ska spela lady MacDuff och jag har bara repliker i en scen men det är tydligen en viktig scen. jag sa att jag ville ha en liten roll och fick nog en viktig liten roll. miss gilhooly sa att de var imponerade över min audition så dt är ju kul. mamma jag tror du har haft rätt hela tiden, jag kanske skulle bli skådespelare i alla fall.
jag är inte så påläst om pjäsen eller om lady macduff, men det jag har läst så tror jag att både lady macduff och hennes son dör, men vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0