northhamton

hejsan alla glada

idag har varit en bra dag

jag har bland annat köpt ett par boots. köpte ett par andra innan, men när jag hittade dessa så var jag sold. de är snyggare skönare mer snö/vattentäta, billagare, yea you name it, än de andra. så de andra åker tillbaka imorgon.

sedan åkte vi och marissa till northhamton på kvällen. jag älskar det. det är en så mysig stad, och att det var varmt gjorde det bara bättre. det var 75 grader (24) när vi kom hem, och då var klockan halv elva, så det var shorts och linne väder hela kvällen.
så nu har jag börjat julklapps handlingen också, bättre att börja tidigt. så vissa saker som jag handlade är hemligt men jag handlade också ett halsband med klocka till mig själv.





såhär såg också himlen ut påvägen dit. fotot är inte helt rättvist, det var mycket vackrare i verkligheten, men det är inte så lätt att fota från en bil.

Kommentarer
Postat av: Bettan den kungliga xD<3

OMG kan du köpa en sån cool klocka till mig också?? (A)

pusspuss

Den kungliga bettan

2011-10-12 @ 17:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0