saturday night live

vet inte varför jag skrev det , ken vara för att det är det som är på på tv nu :P

idag har varit en jätte trevlig dag. hade något yfu-meeting, med de andra studenterna från området. även om det var väldigt seriösa ämnen så var det kul. vi käkade bufé och bowlade på kvällen. jag är glad att jag är en del av den gruppen, och jag gillar verkligen min area rep. ska inte snacka så mycket om det för det känns fel eftersom det är personliga saker som ska stanna inom gruppen. det blir en bild i alla fall.

och the football game var kul. kommer bli roligare när jag lär känna fler folk och när de vinner... de förlorade med 13-20. den sista minuten var så dramatisk. de var sååååååå nära att göra en tuchdown, men nej. hoppet fanns till och med kvar de sista 3 sekunderna.
jag förstår inte spelet mer än att det är 6 poäng (stavas det så det ser jätte konstigt ut) för tuchdown och en extra poäng om man kan sparka bollen i målet. saken är att de avbryter spelet typ var femte sekund för att alla spelarna ligger i en hög... igen. inte så intressant spel egentligen.
sedan när det var slut och vi skulle hem så var hela parkeringen full med poliser. jag är verkligen inte van vid det men tydligen så är det alltid en fight efter matcherna. förra gången hade poliserna till och med uppe pistolerna sa ashley. jag hoppas bara att hon överdrev, men är rädd att hon inte gjorde det. det är bara att se till att inte råka knuffa till någon och inte tappa bort sitt sällskap så är man okej.

hittade också denna bilden på fb idag (av Liza). kan bara säga att den får mig att le. it brings back soo many memories, all good :P,(och jackorna är såå snygga och de höll verkligen tätt den kvällen)
en annan scoutgrej nu när jag har börjat. har redan sett bilder från scouter på stan och det verkar som om ni hade riktigt kul, skulle vilja vara där och slå personligt rekord i backklätring :P



alla vi tjejer i området. det är en kille också men han kom sent dit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0