söndag...måndag...tisdag....

det händer inte så mycket nytt här egentligen, det är därför jag inte har riktig lust att skriva. i söndags så åt jag en jääättte god middag. kött potatis och sås kokad tillsammans så nu har jag ätit varm sås (gravie) för första gången sen jag kom in och ni vet hur mycket jag älskar sås.
har också köpt lite skor
i går, måndag så hände det som inte borde hända (men som händer alla mänskliga) jag försov mig.jag vaknade av att solen sken i mina ögon (tacka solen för att jag vakna) jag tittade på klockan, 7.38 och jag tänker shit men om jag skyndar mig så kan jag hinna med bussen, sedan kommer jag på att om klockan skulle varit 6.38 så skulle jag kanske kunna hinna. bussen gick för 45 minuter sedan. så det var bara att väcka betty så hon fick köra mig till skolan. jag missade bara halva första lektionen, som var practicel law( chill lärare) men vi hade ett quiz då och hos han så får man inte göra om quiz som man missar så det var lite surt, men när jag såg orden på tavlan så var jag glad att jag missade det för jag kunde inte något av det. everything happends for a reason as they say.
idag tisdag så har det inte hänt så mycket heller. min kemi lärare sa till en sak till en i min klass, som har glasögon men endå inte ser bra och har platsen längst bak i klassrummet. det började med att hon var trött på oss(som vanligt) och han sa att han inte kunde se, hon ignorerade det och han flyttade till en plats längre fram i klassrummet. läraren sa att han inte fick flytta men han förklarade att han inte såg. då säger hon typ" du har glasögon så du borde se, om det är något fel på dina linser så fixa det för om du flyttar igen så får du kvarsittning" wow, ja det kom som en liten shock.
sedan så var det audition till sheakspear pjäsen som bestod av att leka lekar typ och bara ha allmänt kul. jag vet igentligen inte vad som kommer hända. time will tell, I guess.
imorgon är sista period en activity period där lärarna ska spela ett basketgame mot eleverna. om eleverna vinner så kommer det vara en jeans dag i november, där alla får bära jeans!! yey. jag tror dock inte att jag ska kolla på det, många säger att det är tråkigt.
jag har nog inte så mycket mer att säga

:)

Kommentarer
Postat av: Farfar

Äntligen har vardagen nått ifatt dig, men kämpa på bara. Jag har roligt åt ditt sett att skriva. Kram!

2011-09-21 @ 09:47:33
Postat av: Kenney

Säg till dom att i Sverige har vi jeans dag varje dag!

Man får komma i vad man vill.

2011-09-21 @ 20:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0