2 weaks....2 months

det var ett tag sen sist :P
påsken var super, och nu är huset fullt med godis. jag försöker mig att hålla mig borta från det men det är ju omöjligt när man ser de hemmgjorda kolorba doppade i choklad ligga där helt övergivna.

jag måste ju också berätta att min värdbror, scott, i california är nu förlovad :D så när vi äker till cali så har pascale sagt att vi ska hänga med henne till en bridal shop..sounds fun!

jag tror inte att jag har skrivit något om cali än. om 2 veckors så är vi där!! är soo excited. ska till carlsbad vilket ärr norr om san diego, så väldigt nära mexico. det kommer bli några rundor till LA, hollywood, san diego, long beach, öknen, och bara hänga på stranden, och kanske prova på surfing!!

och om inte det vore nog så är det bara 2 månader tills familjen kommer hit!! det kommer bli så kul, samtidigt som det betyder att min tid här snart är slut...

men vi hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: Agneta

har ni gjort påskgodis? som vårt julgodis ungefär?

2012-04-12 @ 20:09:51
Postat av: johanna

nej, det är bara en som har för mycket fritid som alltid gör eget godis och kakor :P

2012-04-12 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0