getting ready

jag har absolut ingen lust att blogga, men ska bara göre en snabb uppdatering.
lördag...med kara och chutong i parken och bara hängde, och käkade nutella mackor såklart.
söndag...satt ute i solen hos kara, spelade kort, badminton och hade det trevligt.
måndag...värmeslag, 30 grader så efter en promenad på 30 min och jogg i 5 min så kändes det som om jag skulle svimme (nästan) sååå varmt. började jobba på brännan så jag är lite mer skyddad om den mexicanska solen kommer när vi är i cali.
tisdag...blev the mall och såg först dåligt ut med inget vettigt på forever 21, sedan blev det bättre med ett par corall jeans och sandaler från american eagle (kassörskan sa att american eagle förmodligen inte finns i sverige...önskar dock att det fanns) sedan i macys så provade jag först två prom dresses..ingen hit, men sedan kom betty där och sa att en klänning var "jag" så hon tyckte att jag skulle prova den, och ja den är såå snygg så nu har man en klänning för prom också, visst jag har fortfarande tid att hitta något annat men jag gillar den verkligen(förutom att när jag går så låter det som om jag har på mig en mega vinterjacka :P) bild kommer någon annan dag.

det var det...en vecka till cali!! iiiiihhhhh dags att börja packa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0