La Jolla

(uttlas la hoja), detta var destinationen for dagen. en rikemans stad med massor av fina hus uppe pa kullarna och massor med fina bilar.
vi borjade med att aka ner till havet for att titta pa sjolejonen eller salarna eller vad det nu var. de bara lag och gassade i solen.

sick tjockisar

detta ar vad jag kallar en batbomb
-
sedan korde vi in i stan och dar fanns det valdigt trevliga billaffarer. det ar dit de rika aker for att kopa bilar, tyvarr sa kunde man inte ga in sa alla bildder ar bakom glas. dar fanns gammla grand pri bilar, bentlys, ferrari, en hel affar med lambugini, dar fanns ocksa rolls royce och inte en bugatti veyron, utan tva!! en rod och en vit. jag lanktar till den dagen da jag kan ga och kopa en bil dar :P

grand prix bilar

fin bently och bugatti veyron.

-
efter lite dagdrommande pa fel sida glasen sa korde vi upp pa ett berg eller en valdigt hog kulle. vilken utsikt. dar fanns ocksa memorial saker, med bilder och info om amerikanska soldater som dog i nagot krig.

en memorial vagg och korset mitt uppe pa kullen.

i belive i can fly...

det var den dagen :)


Kommentarer
Postat av: Thomas B

Ah va f-n, blir ju inte ALLS avundsjuk!!!!!!! Ta för dig allt vad du kan. Ungarna hälsar

2012-04-28 @ 09:19:56
Postat av: Agneta

Var båt "monumentet" från filmen Götakanal? :)



Jag ser också fram emot att få åka med dig när du köpt din bil där:P

2012-04-28 @ 12:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0