när mejlet kommer är det nära..

fick presis ett e-mail från southwest airlines som sa att min resa är bara runt hörnet!! jag är så taggad och har nu börjat packa på riktigt, men såklart så vet jag inte riktigt allt som jag ska ha med mig. jag tänkte bara att det är vell typ alla mina sommarkläder som åker med och så lite tjockare tröjor, men jag har mer kläder än vad jag trodde :P jag kanske får välja bort lite. eller så packar jag ner allt jag vill och ser hur mycket det väger. jag må vara en bra packare men vikten är svårt att komma ifrån, som tur så har jag en relativt liten resväska. så nu ligger alla mina kläder utspridda på golvet och i resväskan (tur att man har ett stort rum)

hyffsat organiserat för att vara mig, och jag började tidigt också, hela 4 (eller närmare 3) dagar innan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0