springbreak!

såå....SPRINGBREAK!!!! finally. detta är vad alla har väntat på sen jul, eftersom vi inte fick något vinterlov. och det fina vädret kom väldigt lägligt också. idag så har jag gått omkring i shorts och t-shirt hela dan, så sommaren är här (för gått hoppas jag, har jag skrivit det typ 5 gånger nu eller?). så för att njuta av det fina vädret så sov jag in för att ta igen all energi som denna veckan har tagit. jo man förväntar sig att veckan före ett lov och precis efter betygen för tredje kvarten är satta, så borde man inte göra så mycket, och egentligen så gjorde vi inte så mycket heller det var bara att veckan sög energi från mig, och de flesta andra också för den delen. onsdag så trodde jag att det var fredag, torsdag så var jag helt övertygad om att det var fredag, fredag så trodde jag att det var lördag så jag undrade vad "fudge" jag gjorde i skolan...

i alla fall, idag så var vi i parken i några timmar. det var packat med folk men eftersom det är en gigantisk park så märks det inte. sedan så hängde vi bara vid karas hus, och det var typ allt.
imorgon ska det bli lika fint väder men jag är rädd att jag måste göra lite engelska arbete....SUCK, men det är priset man får betala om man ska till cali i 3 veckor :D. på måndag så har de lovat runt 30 grader!! årstiderna är helt mixade, det är en sak som är säker.

men vi hörs :)

"to err is human, to really screw up you need a computer"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0