uniform patrol

efter lite inspirations torka så ska jag slänga ihop ett inlägg.
idag så hade vi en liten sista träff med musikal gänget, käkade lite pizza och såg korta delar av uppträdandet. nu är det helt över...
måste dra lite citat för dagen...
mr crem. "we can't do hairspray next year, they have a black group of people and a white group of people, but there is no asian group so you wouldnt be able to be in it" till david som ar asian :P
engelskan- miss. "you know, everyone wore swords during that time (Hamlet time), it was normal to meet on the street and have a little fight"
S- "but we do that today too, but we dont use weapons at least"(....soo ghetto...)

nu har rektorerna blivit riktigt stränga när det gäller uniform policy...nu åker jackor och hoodies hit och dit och här om dagen så gick de omkring med en kundvagn full med tröjor de hade beslagtagit. denna bilden var också uppsat idag i skolan....woow.....men om jag fryser vill jag ha på mig min fleece som kanske har en DRAGKEDJA, men vem bryr sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0