day 1 in my carlsbad

sa nu ar jag antligen har. ursakta for de saknade bokstaverna men jag tog inte med min egna dator sa jag anvander bettys. det gar valdigt langsamt och skriva nar man ar van vid sin egna dator :P.

vi hade en bra flygning pa sadar 6-7 timmar, nu maste jag beratta en sak var flygvard var sa rolig. sa sakerhetsprat. "if there is a water emergency landing take on your life vest....bla bla bla....pull the red handle to fill it with air, if this doesn't work blow air in the red pipe, if this doesnt work its just not your day..." hahahaha och hela planet borjade skratta.

vi landade i san diego och det var fint vader, men skymning sa ingen sol. vi gick ut och palmer, blommor osv, sa fint och det var flygplatsen!? scott plockade upp oss och vi akte genom denna jatte fina staden och kom fram till hotellet. saa fint. nar jag och scott tog vaskorna upp till rummet sa var jag helt amazed. allt ar sa fint och lyxigt.
var "condoe" som det sa fint heter ar liten men det ar tillrackligt for tva pers.

sa idag sprang vi egentligen bara runt och handlade for att fylla kylskapet och vi fixade bil osv. och just det, nar vi satt och vantade pa att bilkillen skulle ringa sa satt vi ute. det var typ bara 20-30 min och innan 12 men jag brande mig. tydligen sa gjorde alla de andra tjejerna samma sak fast ganger 10 sa nu tanker jag anvanda solkram om jag sa bara ska stracka pa benen pa morgonen. dem mexicanska solen ar like stark som jag har hort ;P


vi mottes av svanar gjorda av vikta handukar nar vi kom in.

utsikten fran var balkong + stilla havet pa andra hallet.

en morgon promenad pa stranden

flower fields. syns inte sa bra eftersom det ar uppifran men gud vad fint det ar. de hade blommor formade till usa flagga ocksa...(saklart)

det har ar livet, jag har hittat ratt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0