boston and other stuff.

så lördag så var det bara ännu mer läxor...men jag blev kvar efter antal timmar. jag var helt uttröttad efter det.
söndag så åkte jag till the mall med kara och chutong, som vanligt så skulle jag inte köpa något men när jag såg gleetröjan på forever21, DE HAR EN HEL COLLECTION, så kunde jag inte bara lämna den där.men efter ett antal timmar där och lite kina mat så åkte jag hem till kara, åt lite kötbullar, såg the amazing race och sedan så var den dagen slut.

idag så var det president day, vilket är en dag då man ska fira presidenterna helt enkelt, men som de flesta andra helgdagar så är det ingen som bryr sig. istället så spenderade jag dagen i boston med tjejerna och arm. jag gillar verkligen boston, och nu har jag även varit på harvard campus och MIT.cool mhm.
känner inte för att skriva mer så ska bara lägga in lite bilder.


view over boston

red sox arena

weird building at MIT

hanna is on fire!!!

crocked or what!?

how did this happened?

dett är en staty av john harvard, om man rör hans vänstra sko så ska man bli smartare, hoppas det funkar :P skon var lite sliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0