cheers to the week-end!

fredag idag om ni nu hade missat det. det är ju skönt för det betyder att det är helg. jag måste tacka att min sista class idag var study, vilket betyder att man kan vara väldigt sen. jag stod vid mitt skåp när klockan ringde och jag skulle gå till anda ändan av skolan. som tur så hade toquars någon annan att skälla på när jag spatserade förbi i korridoren. vad skulle jag göra utan min study, och ny behöver jag inte göra någon matte i helgen, kan det bli mycket bättre, jo jag kunde ju också slippa cem labbraport det skulle varit skönt.
annars så har det varit en helt vanlig vecka, men det är inte en helt vanlig helg. det är dags för superbowl, och för er som inte vet vad det är så är det finalen i american football. detta året så är det NEW ENGLAND PATRIOTS!!!! YEEEEEEEEY, och new york giants buuuuuu. även om jag inte vet någonting om den sporten och tycker inte ens att det är kul att tiita på det men jag har hört att reklamerna är bra. man ser folk överallt som laddar upp inför superbowl partyn. hoppas hoppas hoppas att patriots vinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0