evening in hoodie

jag sitter nu och tittar på lejonkungen efter en inte så jätte excalterad dag. det finns nog inget bättre än disney filmer. de är så söta och roliga och man kan se dem om och om igen utan att tröttna. har jag sett lejonkungen innan? jag hoppas verkligen att jag har gjort det men har inte minne av det, men jag såg musikalen i alla fall.

malin skickade över lite bilder idag och i ett foto så hade jag kort hår, vilket inte betyder att det var jätte kort men kort för att vara jag. jag gillade det faktiskt så jag kanske borde klippa det så igen, det betyder att typ halva håret ska av för det är såå himla långt just nu. malin sa också att det är 105 dagar tills familjen kommer hit. det är inte långt kan jag säga, dessa dagarna kommer säkert flyga förbi, men jag är väldigt spänd och ser fram imot att visa mitt andra hem för familjen.

bara för att skriva om något så svenskt och tråkigt som väder (jo svenskar kan skapa en väldigt intressant konversation om väder, har ni tänkt på det?) vädret idag var jätte konstigt. ena minuten så snöade det riktigt mycket, sen bara några flingor, sen helt plötsligt så sken solen, sedan snöade det samtidigt som solen var ute. det var verkligen jätte konstigt och så slutade det hela med stormvindar på kvällen. jag tog mig ut på en liten promenad, och det var kyligt man vad hade jag väntat mig när jag bara hade på mig tights?

idag var en sån dag då jag inte orkade göra någonting, så jag satt vid datorn och organiserade musik på datorn och telefonen, fixade ny music och la till bilder till låtarna. det tog ett tag och jag har förtfarande några skitlåtar på mobilen som inte vill göra som jag säger.
jag kan också säga att jag älskar mina boots, jo dom fula, men de är så sköna. man går barfota i dem, och jag har de på mig innomhus ochså för de är sååå sköna och varma. när jag har de på mig i skolan så har jag dock på mig strumper för annars blir mina fötter för varma. ja, jag bär strumpor för att inte bli för varm..

imorgon är det oscars, just sayin'


my lovley boots and the best hoodie in the world!!

MOFASA!!


Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

tusen tack :D kul att höra :D

2012-02-26 @ 03:27:57
URL: http://hkansson.blogg.se/
Postat av: Agneta

Vi ser också fram emot att få komma till ditt andra hem och få träffa dig.

2012-02-26 @ 13:34:43
Postat av: Ebba och Molly

hej fin blogg.

Vi har helgens blogg som avslutas i kväll så passa på, skulle vara roligt om du ville vara med

2012-02-26 @ 13:46:18
URL: http://mecandyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0