fire drill

jepp, idag så gick brandlarmet, och så bra tajmat som det var så hade jag gym då vilket betydde simmning, så vi satt där bredvid polen och larmet gick på. jag kan säga att ingen rörde en fena för vi ville absolut inte gå ut i kylan i bara badkläder, men samtidigt så viste vi att det inte var ett övningslarmför det var 4th period vilket är lunch och de skulle aldrig lägga ett övningslarm där för det förvirrar hela shemat och alla måste få lunch. i alla fall vi satt där och vår lärare sa att han skulle gå och kolla vad det var som höll på och sa bara att om elden kom in i rummet så hoppa ner i poolen. sen lämnade han rummet och kom inte tillbaka förrän alarmet hade slutat :P
hela shemat blev förskjutet vilket gjorde att min engelska lektion blev kortare men det stoppade inte henne från att ge ut ett test...men det gick nog hyffsat.

jo, kelly har börjat bli helt galen (ni vet inte vem det är) och eftersom det är hennes födelsedag imorgon så gör det inte henne mindra galen. hon säger att det är hennes sätt att få alla seniors som lämnar skolan att komma ihåg henne, det är också ett sätt att bli ihågkommen på.

jag har också provat skolmaten nu. jag har ätit nachos/tacos två gånger nu och det är inte så farligt, men det är inte värt $1.60. de spenderar vell typ 7 kroner i sverige och den maten är mycket bättre och nyttigare så jag vet inte hur de får det till 1.60 men man måste prova ju.

annars så händer inget speciellt, ha det gött :)

Kommentarer
Postat av: bror din

Påstår du att det finns äkligare en skolmaten här :-P

2012-02-08 @ 17:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0