It's a Beautiful day

torsdag.
simmning sista klassen och sista gången! äntligen över, och eftersom det var sist på dagen så bestämde jag och Yaveiska (javejska) att go lite crazy för vem bryr sig om håret blir blött när man bara ska hem. vi hoppade från trampolinen och hade allmänt kul medan resten av tjejerna stod i hörnet av den grunda ändan som vanligt :P

fredag.
engelska: boring. sculpture: gud vilken tålmodighet man behövde där, en del blev väldigt frustrerade kan jag säge. vi skulle rulla papper runt en pinne och det är svårare än vad man tror...matte: quiz och bara massa onödigt prat, ms doung hade ingen lust att vara elak idag. study: same as always=nothing. chemestry: ja tråkigt som vanligt, eller lab är faktiskt hyffsat bra efter som mrs Lewis är en mycket bra lärare plus att jag hade en hyfsat rolig konversation med scott. som han sa att jag sa till alla hemma" everything in america sucks except scott and jesse (mina lab partners)"haha. cemestry no.2 eftersom mrs uriafe inte var där yiiipppiii, så hade vi sub och vi gjorde ingenting.

jag har nu varit på gymmet tre dagar i rad och har haft tuffa workouts varje dag och jag kan säga att det känns i hela kroppen. men beach 2012 here I come :P. gymmet är så fullt numera med alla dessa new years resolutions, men som steve sa, de flesta kommer försvinna i mars när vädret blir fint. jag är nog glad om jag kan ta mig ur sängen imorgon, mina baklår är såå korta så jag inte ens når ner till tårna, lite strech skulle behövas där ja.

det är inte roligare än såhär :P

denna låten är fast i mitt huvud hela tiden nu för tiden, men egentligen så kan jag bara en mening. den får mig bara att tänka tillbaka på wsj!

Kommentarer
Postat av: Alm

Vänta vänta... Tomas Ledin? :D HAHAHAHHAA

2012-02-12 @ 14:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0