långpromenad

om det inte är hämskt nog att jag inte har lov, så är det också fint väder!!!  och jag måste sitta inne hela dagarna. onsdag så tog jag en powerwalk, för det var vårvärme, 12-15 grader!!! så skönt och det kan gärna fortsätta så. idag så stannade jag efter i skolan till 4 och eftersom jag inte hade någon skjuts( visst jag kunde ju ha fixat det) så tänke jag att varför inte gå hem. det är någonting man måste göra innan man åker hem, så varför inte. det var längre än vad jag trodde och tog en timme och 10 min rask promenad. första halvan så fans det trotoar , kanske inte så bra kvalite men iallafall, sedan helt plötsligt så tog den slut så jag fick gå på sidan av vägen och på gräset. det är inte så konstigt att folk inte är ute och går och cyklar. vi får se om det kommer hända någon gång till, men jag hoppas inte :P

Grattis hugo!!

och Grattis den nya prinsessan!!

ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0