när energin sviker

jag är så trött nuförtiden, man känner verkligen av att vinterlovet inte blev av, skulle bara vilja sova hela dagarna, men det går ju inte. när jag kommer hem tänker jag alltid att jag ska göra skolarbete (om jag har något) men det slutar alltid med att jag sitter framför datorn och gör något "vettigt" eller så tittar jag på tv eller något annat så länge det inte har med skolan att göra. det slutar alltså med att jag sitter där kl 10 på kvällen och gör allt...suck. nu hoppas jag bara på att det kommer in en snöstorm så vi kan få lite snowdays, alla behöver det, till och med lärarna klagar nu.

igår så var jag tillbaka till gymmet efter två veckors uppehåll pga lathet helt enkelt, och det kändes. mina lår idag år såå ömma. men jag har också märkt att jag har blivit starkare i överkroppen och armarna. jag kanske inte gör så många armhävningar men visst kan jag göra det nu, det är så najs! nu gäller det bara att fortsätta!

jag har nu också börjat ta promenader efter skolan fortfarande bara i området, men ändå :P

ha det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0