the afternoon sun

en helt vanlig vecka har gått förbi, precis som alla andra, men denna helgen kommer bli...jätte....rolig....jag har ett engelska projekt och så ska jag skriva en labbraport. det är något med lärare som lyckas planera saker samtidigt. jag må ha en långhelg, men det hjälper inte så mycket då jag förmodligen inte är hemma måndag. egentligen så skulle vi ha vinterlov nästa vecka, men nej det blev inte av. vi har 7 inställda dagar att ta igen så de skippar lovet för att ta igen 4 förmodar jag. jag skulle gjärna haft en hel vecka istället för 3 dagar..och det irriterande är att det bara är springfield, inte någon av de andra små städerna runtomkring som har haft lika många inställda dagar.

så det är fredag och jag jobbade på mitt projekt..på en fredag!? jag kan knappt förstå den själv. jag ska skriva 50 notecards och än så länga har jag skrivit knappt helften. långt kvar. jag måste verkligen jobba hårt på detta immorgon.
för att hitta en ursäkt till läxläsning så hittade jag min kamera och bara lekte omkring med eftermiddagssolen, som sken i mina ögon.



bordet såg stökigt ut innan, men ser ännu värre ut nu..papper överrallt.

jag får vell jobba på.


Kommentarer
Postat av: Malin

vad är notecards?

2012-02-20 @ 14:42:03
Postat av: Malin

vad är notecards?

2012-02-20 @ 14:43:21
Postat av: Johanna

man typ skriver ner lite information från en bok eller arickel (eller något annat) på ett litet kort...det är ett helvete

2012-02-21 @ 03:26:40
Postat av: Malin

meningsfullt arbete. btw klara min uppkörning idag :D

2012-02-21 @ 14:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0